قرص بی خاصیت !!!

منتشرشده: 15 اکتبر 2011 در دسته‌بندی نشده

میپرسم: قرص کلرودیازپوکساید چه اثری دارد؟؟؟

میگوید: آرام بخش است و کمی خواب آور…

میگویم: یعنی اگر کسی یکی از اینها را بخورد آرام میشود و خواب آلوده؟؟؟

میگوید : آری.

میگویم :پس اگه چند تاشو با هم بخوری یقینا باید تاثیرش چند برابر باشه.نه؟؟؟

سرش را از کارهایش بلند میکند و با ترس نگاهم میکند……

با عجله میدود سمت یخچال…بسته قرص کلرودیازپوکساید را برمیدارد…

میپرسد: صبح این بسته کامل بود تو دستت.5 تاش کو؟؟؟

به شکمم اشاره میکنم و میخندم و میگویم : این تو …

همه را از روکشش در می آورد…

میریزد تو دستشویی و سیفون را میکشد….

نگاهش میکنم…با نگاهی مات میگویم : من قصد خودکشی ندارم…مطمئن باش… تازه از اون ها دو بسته دیگه دارم…ضمنا عادت ندارم با قرص خودم را آرام کنم…این بار استثنا بود …

با ترس زل میزند به من….

مبگوبد : تو خطرناکی جوجه جغد…میترسم از تنها گذاشتن ات !!! 

پوزخند میزنم و میگویم : عقلم کم نشده که بخواهم خودم را با قرص بکشم…من فقط میخواستم کمی آرام شوم…همین…

میگوید: کی 5 تا آرام بخش را با هم میخورد تا فقط کمی آرام شود؟؟؟

میگویم: من !!!! چون میدانستم روی من هیچ تاثیری ندارد…حتی ذره ای خواب آلود هم نشدم !!!

***

هنوز ایمان ندارد به پوست کلفت من !!! بیچاره فکر میکند من هم از جنس زنهای دیگرم که با یک قرص غش و ضعف میکنند !!! یا برای جلب توجه خودکشی میکنند !!!

هنوز نمیداند که اگر روزی ایمان داشته باشم که میخواهم خودم زمان مرگم را انتخاب کنم راه برگشتی برای خودم باقی نمیگذارم…روشی را انتخاب میکنم که گند و کثافت تن تکه تکه ام حال دیگران را به هم نزند و و خونم همه جا را به گند نکشد و معده ام را هم نتوانند شستشو دهند…

هنوز نمیداند من اگر بخواهم کاری را بکنم زمین و زمان هم جمع شوند نمیتوانند جلوی مرا بگیرند و اگر نخواهم امکان ندارد کسی مجبورم کند !!!

چرا انقدر کم میشناسی مرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

***

ما از این داستان نتیجه میگیریم که نصف بیشتر قرص ها آن خاصیتی که باید داشته باشند را ندارند و این عوارض و اثرات همه اش اثر روانی دارد کلا برای خر کردن من و شما و اونا و بقیه !!!!

فقط نمیفهمم که چرا…

چرا انقدر قرص بی خاصیت در این داروخانه ها میفروشند؟؟؟

دیدگاه‌ها
  1. ثریا می‌گوید:

    سلام…سه واحد داشتیم به اسم شیمی دارویی و استادمون میگفت بیشتر قرص های مخصوص بیماریهای روانی و ارام بخش ها اثر تلقینی دارن…بهشون میگن قرص شکر…یعنی مواد بی اثر دارن اما به بیمار میگن که با معده ی پر بخور…یا مثلا روز نخور یکسری دستوراتی میدن که بیمار فکر کنه عجب قرصیه و چقدر دقیقه و بهش تلقین بشه…یک چیز دیگه هم میگفت اینکه قرص ها رو با توجه به نوع منطقه ای که قراره توزیع بشه بسته بندی میکنن و شکل میدن…مثلا برای جاهایی با سواد و فرهنگ پایین مواد پرکننده بیشتر میذارن تا قرص درشتر بشه چون اگه ریز بشه مردم فکر میکنن که اثر چندانی نداره…برعکس تو مناطق شهری سعی میکنن قرص ها رو در سایزهای کوچیک روانه ی بازار کنن…خلاصه نتیجه گیریت کاملا درست بود…اما اینکه چرا اینقدر قرص بی خاصیت میفروشن شاید به خاطر نیروی عجیب ذهنی بشر هست که خیلی چیزها رو کافیه باور کنه اونوقت اثرش رو کاملا روی بدنش نشون میده…
    فریب بازی با کلماتم رو خوردی…

  2. ثریا می‌گوید:

    ای خبیث بد ذات! زود باش اعتراف کن قضیه چی بوده…زود تند سریع!

بیان دیدگاه