5…

منتشرشده: 19 فوریه 2012 در دسته‌بندی نشده

هیچ مراقب خودت نبودی…مگه نگفتم استرس و غصه برات سمه ؟؟؟ حال جسمی ات خوب نیست…اصلا…حال روحی ات هم دست کمی ندارد…افسردگی شدید گرفته ای !!!!

من : ها ها ها….بلند و پوزخند وار…

در ذهنم افسردگی را هم به لیست بیماری هایم اضافه میکنم…

بلند میشوم که بروم…

میپرسد : برات مهم نیست ممکنه هرگز خوب نشی؟؟؟

من : نه … اصلا..

***

هرگز نتوانستم این حس را از خودم دور کنم که دکترها مورچه هایی هستند که ادای فیل ها را در می آورند…

دیدگاه‌ها
  1. ایمان آرزه می‌گوید:

    سلام بزرگوار.
    از تارنمای زیباتون کوتاه،مختصر و مفید دیدن کردم.
    با سلیقه اید اما هنوزم میشه بهتر بشید.
    اگر وقت داشتید و سلیقتون گرفت خوشحال می شم به دست نوشته های این حقیر سری بزنید و نظر زیباتون رو ثبت کنید.
    عزیز باشید.
    آفرین…زحمت کشیدید….منت بر این بنده حقیر نهادید…
    بنده عادت به تارنما سرکشی و کامنت گذاری ندارم حضرت اجل !!!

  2. آرمان می‌گوید:

    مورچه باشن باز خوبه
    تو چطوری بچه؟؟؟

  3. بانوی اسفند می‌گوید:

    با حست راجع به دکترها کاملاً موافقم.
    البته یه سری دانشمندان بیکار هم تو این لیست سیاه من وجود دارند
    خوبی دوشیزه؟؟؟

بیان دیدگاه