7…

منتشرشده: 29 فوریه 2012 در دسته‌بندی نشده

زمین جای خوبی نیست نازنین….

اینجا به من سخت میگذرد….

اینجا به امثال من میگویند دیوانه…

چون میتوانم اراده کنم تا ماهانه میلیون ها تومن در بیاورم اما اراده نمیکنم چون نمیتوانم از تمیزی پولم مطمئن باشم…

اینجا به من میگویند سرخوش….

چون با همه میخندم و با تمام وجودم به اطرافیانم شادی میبخشم….

اینجا به من میگویند افسرده…

چون غم های آدمها اشکم را روان میکند….

اینجا به من میگویند احمق…

چون اجازه میدهم آدمها فکر کنند همیشه حق با آنهاست و من متوجه دوز و کلک هایشان نشده ام…

اینجا به من میگویند بی عرضه….

چون با آنکه به راحتی با توانایی هایم میتوانم هرکسی را فریب بدهم، ترجیح میدهم رو بازی کنم….

اینجا به من میگویند وحشی…

چون جلوی ظلم کسی سرخم نمیکنم….

اینجا به من میگویند فضول….

چون نمیتوانم برابر ظلم بر دیگران هم ساکت بمانم….

اینجا به من میگویند مغرور…

چون به هیچ قیمتی انسانیتم را فدای هیچ چیزی نمیکنم…

اینجا به من میگویند زمخت….

چون به هیچ مردی اجازه نمیدهم مرا مایه لذتش قرار دهد….

اینجا به من میگویند مالیخولیایی…

چون شبیه هیچکس فکر نمیکنم….عمل نمیکنم….

اینجا به من میگویند ملحد….

چون بر اساس قوانین خودم زندگی میکنم…..

اینجا خیلی بد است نازنین……

دلم تنگ است….من این روزها میخندم….من به حماقت های مردمان میخندم…..

اما این روزها سخت میگذرد….

میدانی چرا؟؟؟

 اگر همه عالم هم علیه من بشوند باکم نیست……

تا تو با من بودی زمانه با من بود….

تو با من نیستی و دیگر هیچ چیزی مهم نیست….

بگذار تا هر فکری میخواهند بکنند….نه؟؟؟

دیگر هیچ چیزی مهم نیست نازنین….

دیدگاه‌ها
  1. آرمان می‌گوید:

    تو بهترینی

بیان دیدگاه