من انگلم…

منتشرشده: 28 دسامبر 2009 در دسته‌بندی نشده

من انگلم.

من یک انگل درست و حسابی ام.ادعا میکنم اما در میدان عمل جا خالی میکنم.

من انگلم.هموطنانم کشته میشوند و من به جای پیوستن به آنها برایشان گریه میکنم.

من انگلم.پنجه ظلم بر گلویم فشره میشود ولی سکوت کرده ام و به آرامی نفس میکشم.

من انگلم.چسبیده ام به حاصل جان بر کفی دیگران و به آن افتخار میکنم.

من انگلم.ذره ذره رشادت دیگران را میمکم و خودم به زندگی انگلی ام ادامه میدهم.

من انگلم.آن موقع که هموطنانم را کشتند من کجا بودم؟؟؟

من انگلم.چرا فقط یک بار رفتم که در سیل جمعیت باشم؟

من انگلم.چرا سکوت میکنم وقتی دیگران فریادند؟

تو مرا انگل میخواهی ای دوست؟؟؟

چرا؟چرا من نباید مانند همه بروم در کوچه ها و فریاد بزنم.؟چرا نباید کتک بخورم؟صورت زیبایم خراش بر میدارد؟به درک.مگر ندا زشت بود ؟مگر اینهمه دختر که در خیابان کتک میخورند زشتند؟چرا من نباید بروم؟چون خونم رنگین تر است؟چون انگل ترم؟چون خاصیت انگل شدن در من قوی تر است؟چرا؟ دلم میخواهد یکی محکم با باتوم بکوبد توی صورت انگلی ام.دلم میخواهد یکی مرا زیر دست و پایش له کند.دلم میخواهد اینهمه ادعا را زیر خروارها خاک دفن کنم.دلم میخواهد یکی یک گلوله در مغز حقیرم خالی کند.

میشنوی؟هرچه شود ما را از آن حذف میکنند.تاریخ از من و تو سخن نخواهد گفت.تاریخ نخواهد گفت من و تو برایشان دعا کردیم یا گریه کردیم یا وبلاگ زدیم و تشویقشان کردیم.تاریخ خواهد گفت که این آدمها جانشان را کف دستشان گذاشتند برای آزادی.به من و تو میدانی چه خواهد گفت؟ما نشستگانیم. ما همانهایی هستیم که با سکوت جبهه باطل را یاری کردیم.مانند همانها که حسین را تنها گذاشتند. ما را حذف خواهند کرد.مایی که هرگز مهم نبوده ایم.حتی ما را از تاریخ هم حذف میکنند.انگار که هرگز نبوده ایم.به فرزندانمان چه بگوییم آن زمان که میپرسند ما کجا بودیم و چه میکردیم؟؟؟جواب چشمان پرسان و همیشه بیدار آیندگان را چه خواهیم داد؟؟؟

برای یک لحظه به من نگاه کن ای دوست که نگاهت به عرش  آسمان می ارزد.به من نگاه کن و آرام باش.آرام باش.بیا با هم برویم و گم شویم در سیل جمعیت.بگذار بگویند ما دین نداریم.ما خدا نداریم. ما خدای خودمان را داریم.بگذار احمق ها در حماقتشان جان دهند اما من و تو در لحظه جان کندن به مردنمان افتخار کنیم.

دستان گرمت را در دستان لرزانم بگذار.همراهی ام کن برای رفتن.

همراهی ام میکنی؟؟؟

دیدگاه‌ها
  1. محمدرضا می‌گوید:

    چی بگم …. سکوووووووووووووووووووووووووووت (باهاتم)

  2. verona می‌گوید:

    همراهیت می کنم که من از شرمساری بی زارم..که من نمی خواهم طفیلی رشادت هم نسلم شوم..او برود و من در هوای سبزی که دستاورد اوست نفس بکشم و حرف بزنم و در میدان عمل جاخالی دهم..همراهتم!

  3. Jamileh می‌گوید:

    What can I say dear, except breaking down from inside in my silence far away from home? Take care.

  4. شادی می‌گوید:

    سلام
    اگر همه متحد بشیم می تونیم خیلی چیزها رو اصلاح کنیم و
    مملکت ما به اصلاحات نیاز داره نه اینکه یک هو همه چی رو تغییر بدهیم
    قوانین باید به روز بشه /.و از این موارد

    بین مردم اتحاد نیست .یک سری پولدارها سکوت کردند و بی تفاوت هستند
    از من و شما هم کاری بر نمیاد .
    قدرت انها بیشتره /.

  5. شادی می‌گوید:

    22بهمن =همراهی ات میکنم .البته اگر همخونه اجازه بده .و بچه رو نگه داره که بعید می دونم .

  6. آرمان سبز می‌گوید:

    میبینم که مونا هم تغییرکرده.خیلی مطمئن نباش…

بیان دیدگاه