امسال…

منتشرشده: 18 مارس 2010 در دسته‌بندی نشده

امسال حتما سال متفاوتی خواهد بود.

مونا ایمان دارد امسال سال متفاوتی خواهد بود.

مونا ایمان دارد چون در آستانه آغاز این سال با دوست سفید خیلی سفیدش آشنا شده که دوست سفیدش راه را نشانش میدهد.

در آستانه این سال مونا با دوستی که خیلی ارزشمند است پیمان آشتی دوباره بسته است.

در آستانه این سال مونا عهد بسته که هیچ تعلقی نداشته باشد و آخرین حلقه تعلقش را نیز گسست تا رها و دست خالی باشد.

مونا امسال مقدمه اتفاقات سهمگینی را میچشد.

مونای امسال با مونای سال گذشته قرنها متفاوت تر و بزرگ تر شده است.

مونای سال ۸۹ آنقدر بزرگ شده است که به خودش افتخار میکند هرچند که میداند هنوز راه زیادی در پیش دارد.اما پیشرفت خویش را میستاید.

مونای امسال قیافه اش هم با سال پیش فرق کرده است.

از همه مهمتر:

بزرگترین اتفاقی که نشانه تفاوت مونای امسال با پارسال این است که مونای دودره باز امروز پیشبند سبز خرگوشی اش را بست.دستکش هایش را دست کرد.روسری به سر بست و شروع کرد به تمیز کردن خانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هرکه سال پیش چنین چیزی را پیش بینی میکرد مونا یک ساعت به حماقتش میخندید.اما امروز مونا کلی کار کرد و کمرش در آستانه ی تا شدن از وسط است اما عوضش کمی حس میکند دین خویش را به خانه اش ادا کرده است.

مونا این روزها که از خانه بیرون می آید هوای بهاری را با تمام وجود میبلعد.دودها را فیلتر میکند و پاکی هوا را جزیی از وجودش میکند.

این روزها گنجشکها با مهربانی خاصی مونارا از خواب بیدار میکنند و تمام روز عاشقانه برای مونا میخوانند.

این روزها مونا سفید است و صورتی است و نارنجی و آبی….

**************************************************************

پی نوشت تبریک آمیز:

دوستان نازنین بسیار عزیزم:

طوبی٬امیرحسین٬ خودشیفته٬ یک استکان چای٬ محمد صادق٬جمیله٬ احسان٬ هیچ کس٬آرمان سبز٬مریم٬خارپشتم٬ و از همه مهمتر رهگذر عزیز.

سالی سرشار از بهترین ها و شادترین ها و خوبترین ها برایتان آرزو میکنم.همه شما را بسیار بسیار دوست دارم.هر یک را به شیوه ای.اگر کسی از قلم افتاد مرا ببخشید.

مونا برای تمام دوستانش بهترین لحظات را از «او»یش میخواهد…

دیدگاه‌ها
  1. مسلم می‌گوید:

    تسلیم مطلق

    بفرمان حضرت حق سبحان م الله آقا ابراهیم میرزایی

    تنها راه نجات آدمیان استچشم.
    امر دیگه ای باشه؟؟؟؟؟
    میخواهید من برای اینکه تسلیمم مطلق تر باشم خودمو جلوی عقاید احمقانه شما قربانی کنم؟؟؟

  2. آدمک می‌گوید:

    خوش به حالتو خوش به حال شما دوست عزیز…
    عید شما هم مبارک.
    انشاالله در سال جدید کمی از حالت عنادگونه تان با عالم و آدم کم شود!!!!

  3. یک استکان چای می‌گوید:

    ُسلام
    من همچنان حرفم رو عمل کردم!
    پس فقط تبریک:
    سال نو مبارک
    و آها ! امیدوارم سال آینده یک تحول عظیم تو زندگیت اتفاق بی افته تا من دلم خنک شه ! می دونم که فهمیدی پس خودتو به اون راه نزن . به قول خودت احتمالا الان بهم می خندی اما وقتی که به وقوع پیوست من اون موقع آی بخندم!
    لطفا نفرین نکن.
    تبریک عیدی که بهت گفتم رو پس میگیرماااااااااااااااااااا.
    این یک تهدید جدی بود!!!!!!!!!

  4. امیر حسین می‌گوید:

    سلام
    ممنون که اسم منو هم آوردید…
    سال نو شما هم مبارک
    امیدوارم سال نو متفاوت»تری» پیش رو داشته باشید…

    مرسی امیر حسین عزیز.
    تو هم همینطور.

  5. Jamileh می‌گوید:

    Happy New Year in advance!! Wish all, a year that starts with happiness and hope & will end up with great achievements and success. Wish the New Year be a year of peace and companionship all over the world. Wish you dear Monna the best of luck for you and your dear husband, and having delightful moments beside each other. Thank you so much for all that you are. Take care.بسیار بسیار ممنونم جمیله عزیز.
    من هم سال بسیار خوش و پر باری را برای شما و خانواده بسیار ارجمندتان آرزو میکنم.امیدوارم سالی پر از موفقیت برای شما,همسر و فرزندان محترمتان باشد.
    با بهترین آرزوها…

  6. رهگذر می‌گوید:

    «از آن سیمرغ را در قاف قربت آشیان دادند
    که شد زین دامگه مشغول آب و دانه ای کمتر»

    ممنونم
    تبریک و تحنیت صمیمانه من رو هم پذیرا باش
    دختر نورانی
    ممنون.
    عید تو هم مبارک خیلیییییییییی…

  7. رهگذر می‌گوید:

    میبینید خانم!!؟ زودتر از موعد که تبریک بدید همین میشه دیگه… خود حضرت حق! سبحان م!! الله آقا، شخصا مامور مخصوصشون رو برای عرض تبریک و وجود میفرستن.
    مامور مخصوص حاکم بزرگ!!! تسلیم شیـط!!!

    به هر حال، صد سال به امسال!جانم؟؟؟
    متوجه نشدم!!!!!!!!!!!

  8. رهگذر می‌گوید:

    منظورم کامنت اوله. مسلم.

  9. منا می‌گوید:

    آدم وقتی اسم خودش رو می بینه اینقده کیف می کنه. به خصوص وقتی که کلی اتفاق خوب واسه اسمش افتاده!

بیان دیدگاه