خرها به بهشت میروند…

منتشرشده: 24 دسامبر 2011 در دسته‌بندی نشده

هی…

استعفا داده ام…

چه بخوانی یا نخوانی اش من هرگز به سرکار باز نخواهم گشت…

من دیگر آنچه تو میخواهی نیستم…

خیلی وقت است که به وجدان کاری ام  چوب حراج زده ام…

خیلی وقت است اخلاق حرفه ای را گذاشته ام در کوزه و دارم آبش را میخورم…

کارفرمای بیچاره… خبر نداری… حقوقی که بابت کارم به من میدهی صرف تهیه اعلامیه علیه تو میشود و میشود همین چرندیات و تیشه ای میشود بر ریشه مستحکم میلیارد ساله تو !!!

هی…

استعفایم را خوانده ای؟؟؟

من خیلی وقت است که از زن بودن استعفا داده ام…

هیچ لذتی بالاتر از رهایی از بند جنسیت نیست…

***

هی … فلانی… گوش ات با من است؟؟؟

فکر میکنی اینطوری به همه جا میرسی ، نه؟؟؟

خوبه…همین فرمون برو جلو…

خوبه…خوبه…داری موفق میشی…

پیف پیف…

فکر کنم خودتو خراب کردی ولی هنوز بوش به حوالی دماغ خودت نرسیده…

میرسه…اندکی صبر…

****

به بانوی اسفند :

سعی کن بهشون فکر نکنی…به نظرم جامعه آدمها این روزا باتلاقی از کثافت متعفن شده که هرچی بیشتر همش میزنی بوی گندشون بیشتر در میاد !!!

بیان دیدگاه