برای دوست…

منتشرشده: 10 مارس 2010 در دسته‌بندی نشده

چقدر دوستی ها با هم فرق دارند.

چند روز است دوستی تمام زندگی مرا دگرگون کرده و به سمت نور سوقم میدهد.

چند روز قبل ترش دوست دیگری تمام زندگی مرا دگرگون کرد و به قعر سیاهی ها پرتابم کرد.

و من امروز برخاسته ام.

بی ترس.

بی غصه.

با استقامت و شهامتی باور نکردنی…

چه خوب که این عادت بی تفاوتی آدمهای گذرا در من عادتی ترک نشدنی است…

چه خوب که عادت فراموش نکردن کسانی که به من خوبی کرده اند در من ترک نشدنی است…

***

دوست خوبم.

تا لحظه ای که این هوا در ریه های من می رود و می آید که نه.تا لحظه ای که من هست.تا لحظه ای که روحم به زندگی اش ادامه خواهد داد شما برایم گوهری ناب خواهید ماند…

از «او»یم برایتان بهترین لحظات را خواهم خواست.به حرمت تمام آنچه شما به من یاد دادید و همه آنچه شما به من یادآوری کردید…

قیافه تان رو آنطور نکنید.

خودتان میدانید که از هر استادی برایم استاد تر هستید و ارزشمندتر…

دیدگاه‌ها
  1. دوست و دوستدارت: رهدی! می‌گوید:

    خوشا به حال آن دوست! حتما افتخار بزرگیه براش؛ شایدم بـزرگ ترین افتخارش…

    «وقتي انسان دوست واقعي دارد كه خودش هم دوست واقعي باشد»

    «بی غصه
    با استقامت و شهامتی باور نکردنی»
    . . . شششاد و جسور
    میگن آدمی زمانی اینطور میشه که «خودش» رو پیدا کرده…

    افتخار او؟؟؟
    باز شوخی کردید ها…

  2. می‌گوید:

    چه خوب…
    خوش به حال شما…و خوش به حال شما اگر که بدانید چه چیزها ممکن است در انتظارتان باشد….

  3. Unknow می‌گوید:

    ajab!gharar bud MASALAN dge hey zert zert nayay inja benevisi.harftet harf nabud !!!!!!دوست عزیز:
    1-مطمئن باشید اگر نامتان را هم مینوشتید خطری برایتان نداشت.وبلاگ من چند خواننده محدود دارد.اتفاق خاصی نمی افتاد.
    2-از اول هم نوشتم تند تند دیگر آپ نمیکنم نه اینکه کلا بی خیال نوشتن شوم.
    3-من در لحظه تصمیم میگیرم.دلم خواست بنویسم و نوشتم.به همین راحتی.
    4-حرفهای من حرف نیست چون بر اساس احساس اکنونم تصمیم میگیرم.اگر از این حیث اتهامی بر من وارد است میپذیرم.اما آیا شما هم توان پذیرش چنین اتهامی را دارید؟؟؟

  4. هیچ کس می‌گوید:

    دوستی ها با هم فرقی ندارند. همه از یک ریشه اند و آن «نیاز» است….

    دوستی ها با هم فرقی ندارند که این نگاه توست که به ارتباطات گوناگون نمره های مختلف میدهد…دوستی رابطه ای دو طرفه است هیچ کس عزیز.
    نگاه من نمره های گوناگون به رابطه ها میدهد اما آنچه دست آخر تعیین کننده است چیز دیگری است…

  5. --------------------------------- می‌گوید:

    خوشحالم که برخاسته ای.
    تولد ققنوس مبارک.دوست عزیز.
    ببخشید نامتان را حذف کردم.
    فکر کنم در همین حد که خودم بدانم که بودید کفایت میکند.

  6. طوبی می‌گوید:

    از این که دوستی در زندگیت آمده که تو را به سوی نور سوق می دهد، خوشحالم و خوش حال تر خواهم بود اگر نور را رها نکنی، حتی اگر دوست را از دست دادی خود به سوی نور روی و برای دیگران هم دوستی شوی که ان ها را به سوی ان نور ببری.همیشه نازنینی طوبی عزیزم…

  7. آرمان سبز می‌گوید:

    بازیچه شهر غمی
    غریبی مثل خودمی…:)

بیان دیدگاه